teisipäev, oktoober 02, 2007

Järjekordne spämm

Kihvt. Valus blogija olen küll, kord poole aasta jooksul saab asja kokku võtta. Anyway, mis siis vahepeal juhtunud on:
  • Suvi sai läbi. Oibjääd.
  • Suur Otsus sai vastu võetud seoses tulevikuga. Selle langetamisel oli mul muidugi abiks "neutraalsed" kolmandad osapooled. Aitäh neile =)
  • Sündinud on Muretu Mureli ralliekipaaž, esimesed rallimised on kah tehtud, järgmine peaks olema 2 november. =)
  • Trennis käin. Milleks, küsite? Esialgu tundub, et väiksesed tüdrukud mulle peksa saaksid anda. Seriously.
  • Eile lasti mul mahlad välja, katus sõitis minema sellepeale. Õnneks sain selle eest diplomi ja sinise kruusi, aus vahetus mu meelest. Katus pole seniajani koju tagasi pöördunud. Katus on keskmist mõõtu, tumeda karvaga ja ei reageeri nimele "Trousersnake". Kui keegi juhtub nägema, siis teatage kuhu vaja.

1 kommentaar:

Alendreia ütles ...

ära muretse, küll me seda teeme, aga see saab lõbus olema ;)