esmaspäev, detsember 10, 2007

Dagö

Reis Hiiujmalle algas hommikuse äratusega. Õigemini kolme äratusega, kuna niimutu korda lükkus asi edasi, sest Cratal läks niimitu korda vesi äöra. Vähemasti ma arvan nii. Niiehknaa saime ikkagi mitu tundi Haapsalus pizzaga aega parajaks mugida ja natuke mööda müüre mürada :)
Sadamas lõõtsutas tuuleke päris mehiselt! Merereis rajus oli kah elamus omaette, loksutas ja loopis ikka isuga! Super!
Hiiumaa oli äge. Pime. Eriti kihvtid olid pew-pew laazorid! Ja väidetavad metssead.
Käesolev sissekanne on kirjutatud ühe käega, sellest johtuvalt ka kirjavead, minu siirad vabandamised. Teise käöe peal on pakk sügavkülmutatud Maahärra Pühapäevapada, mis mu punduvaid ihuliikmeid jahutavad. :)
Jälle üks korralik trenn!

4 kommentaari:

Helin Loik-Tomson ütles ...

Väikesed plikad on lihtsalt NII ohtlikud :P.

Erik ütles ...

On, kuid minu väike plika on ze best ;)

Helin Loik-Tomson ütles ...

Aww ;) Muzi on meelitaja ;)

Anonüümne ütles ...

ma imestasingi enne lõpuni jõudmist, et millises joobeastmes see küll kirjutatud võib olla :P

aga vesi läks ainult ühe korra ära. teine kord jäi soovitud praam ära. kolmas kord läksime ka lõpuks..